Повернення товару та грошей
-
УКРАЇНА, м. ХАРКІВ
вул. Плеханівська, 16.
Графік роботи
понеділок-пя'тница
з 9:00 до 18:00
Субота до 15.00
Мобільні телефони:
+38 (067) 571-0701
+38 (095) 499-5481
+38 (093) 112-63-76
Email:
Порядок обміну/повернення товару
Повернення товару є можливим. Це право покупця зазначається у належних правових актах. Однак повернення такої продукції буде можливе лише, якщо дотримано деяких умов:
Придбання товару належної якості:
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови, якщо товар не використовувався і збережений його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, заводська упаковка, документи. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.
Придбання товару неналежної якості: Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного строку (14 днів) покупець має право на заміну товару чи повернення грошей. Істотним недоліком, згідно з п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, дефект виник з вини виробника, сильне меанічне пошкодження товару.
Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає у продажу, покупець має право:
- Купити будь-який інший товар з асортименту магазину (з перерахунком вартості)
- Обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібного товару у продаж
- Повернути товар та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутої продукції
Вам буде відмовлено у заміні товару або поверненні грошей, якщо:
- З моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
- Товар, який має істотних недоліків, перестав бути новим, тобто був у використанні;
- При перевірці товару, що повертається, виявлено ознаки стороннього втручання;
- Відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару або відсутня цілісність комплектації товару.
Порядок повернення коштів
За умовами повернення коштів за товар належної якості покупцю необхідно виконати кілька дій:
- Звернутися до продавця та написати заяву на повернення грошей;
- Заповнити стандартний бланк повернення, у якому необхідно вказати причину повернення
- Повернути придбаний товар у цілій упаковці та з повною комплектацією;
- Надати квитанцію про купівлю, товарний чи касовий чек.
- За відсутності товару на складі на момент оплати кошти повертаються негайно, у спосіб, яким здійснювалася оплата.
Відповідно до закону, при поверненні товару належної якості розрахунки зі споживачем здійснюються виходячи із вартості товару на момент покупки.
- Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцю в день повернення покупки (розірвання договору).
- Якщо у продавця не має можливості повернути гроші відразу — виплати здійснюються не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.
- Повернення коштів здійснюється способом, яким здійснювалася оплата - банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити або готівкою.
З Повагою
Адміністрація "OILPARTS"